Med dette kaffekrus næsten tomt og med en times sveddryppende træning foran mig, er dagen skudt i gang. Jeg tog ellers en hurtig beslutning mens jeg stadig lå under dynen - at jeg ville udskyde træningen til middagtid og ellers bare sove videre - men da jeg efter 3 minutter stadig ikke var faldet i søvn igen, kunne jeg lige så godt stå op. Det føltes nemlig lidt som om at snyde, hvis jeg ikke fik trænet inden klokken 10.00, når jeg nu havde beslutte mig for det.

Mine blodprøvetal var fine - perfekte - og jeg gør tilsyneladende alt rigtigt. Det vidste jeg jo godt, men på en sær måde, er det rart at få det bekræftet af en autoritet - i dette tilfælde min diætist Mette. Sært, som jeg står med det der behov for at blive "godkendt" i noget, jeg godt ved, er godt...

Ungerne bliver forkælet ude hos Mormor, bilen er godkendt i syn, jeg har fået nye toplækre sko, strikkebog og garner i en skæv farve. Det er jo alt sammen godt! Vi ses senere i dag - jeg har endelig strikke noget færdigt, jeg vidst nok har taget billeder af.

1 kommentar:

Sidsel Sangild sagde ...

Godt at høre! Det lyder som den perfekte opskrift på en god dag. :-)