Listen er lang


Det dér keramik. Jeg vil så gerne - og har også stadig lidt ler liggende. Men som alle andre må jeg prioritere. Tid, penge. Mest tid, for det er ikke dyrt at benytte Lerværkstedet.
Når blikket så falder på mine få keramik-sager, kribler det i hænderne og jeg tænker at jeg nok skal finde tid til at besøge Henrik og hans værksted. (Bare ikke om mandagen, der er der Strikkeværksted). Jeg vil så gerne lave små porcelæns-maskemarkører med strikkesymboler på, fine geometriske vedhæng, perler til armbånd, skyer med dråber, lysestager, vaser, knapper, vægte til tene og hvadvedjeg.
Men først vil jeg have gjort de her keramik-sager færdige.

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

I min glade ungdom gik jeg til keramik gennem flere år og jeg elskede det ganske enkelt. Har stadigt alle mine værktøjer liggende, og nu jeg tænker over det, er det fordi jeg et sted også gerne vil tage det op igen. Det bliver bare ikke rigtigt til noget for ja.. tid på prioriteres. Dine ting er vældigt fine især knapperne kan jeg lide :))

Måske et fast indslag hver 2. uge kunne være en ide. Noget med at mødes med andre der også vil lege, nøjagtigt som en strikkeklub..

Rigtig god lørdag
Kh Henriette :)

Sylvia sagde ...

Wow, så lekre saker du laver i keramikk, Julia.
Håper du skal selge litt etterhvert...??
Jeg blir også kreativ når kjeg enten er på kunstutstilling eller ser hva andre har lavet, feks strikket. Men det er den tiden, da......
God weekend