En lille reklame...

Käthe har for nylig åbnet for sin internet-biks. Men ikke nok med det, hun har lagt nogen af sine opskifter ind til gratis brug.

Jeg er så glad for mine garn-pushere her i Odense. Käthe er jeg glad for fordi hun er et rart menneske. Hun er super-kreativ og er ferm til at regne opskifter om til større størrelser. Jeg har aldrig oplevet at gå fra hendes butik uden at være tilfreds. Hun har rigtig mange lækre garner og det er svært at gå dernede fra uden bare at have et lille bitte nøgle garn med.

Hvis du har mulighed for at komme forbi hendes butik her i Odense, så gør det.

Min nat har været ok. Lidt mindre godt end ok, for at være ærlig. Men stadig på det acceptable niveau. Ellen har været mere vågen end hun plejer og har skulle have en flaske mere end hun plejer. Godt jeg stadig har sommerferie og kan tage mig en lur sammen med hende senere.
Hun pludrer og smiler og er en sand dejlighed. Der strømmer grøj grøj´er og agrøøøh´er ud af hende. Der er gods i hende, min datter - hun vokser godt og virker tungere og længere end Ivalo var i den alder. De ligner ikke hinanden - men det er tydeligt at de er søskende. Der er øjeblikke, hvor jeg tror det er Ivalo, der ligger der.

Ivalo er som 2-årige er flest. Håber jeg da - for hun kan sørme godt nok være hidsig. Alting skal helst gøres på den måde, hun finder bedst og jeg er stadig mere eller mindre ude i kulden hos hende. Far skal putte, lave maden, løfte hende - helst alting. Men - i lørdags holdt Ålen herre-frokost ude i Kolo i anledning af sin 40 års fødselsdag (som var i Marts måned) sammen med en flok af hans venner. (Festen gik godt og folk blev fulde) Ålen sov derude sammen med Stylterne (de har jo langt hjem) og det gav så mig det meste af weekenden sammen med pigerne.

Vi hyggede os. Det blev en weekend i pigernes tegn - der blev set tegnefilm, givet kildeture (Mor, kild mig lige her - hun peger på sin hals og under armen) og læst mange bøger og sunget sange (Det er det KÆRESTE, når hun synger!). Vi legede gemmeleg ("Mor, vi leger liiige gemmeleg!" - Hun går straks om bag døren og råber "Hvor er Ivalo???" og springer frem med et "Heeeeeej!" 2 sekunder efter). Vi har kysset og møset Ellen og Ivalo har slæbt rundt på hende. (Note til mig selv: Ellen skal ikke lægges på maven, mens jeg lige smutter i køkkenet og Ivalo er i nærheden...).

Vi har haft en dejlig weekend. Jeg elsker mit liv. Også selvom nætterne er lidt mindre gode en gang i mellem.

3 kommentarer:

Tina sagde ...

HVor er det dejligt at læse med Julia :) du har to vildt dejlige poder, som er lige til kramme :)

UHA det er farligt at kigge på den garnside... se bare hvad jeg fandt:
http://www.dadgarn.dk/DESIGN/DameDESIGN/Opskrift%20til%20Ribtrøje%20%20i%20Sombra.html WOW den er flot :)

Merete sagde ...

Hej Julia
Dejlig læsning. Det lyder til at i alle 4 trives i daglig dagen. Dejligt det er ferie

Merete

Anonym sagde ...

Ja jeg tror det er nogen der blev fulde ude i haven ;-) Jeg har en dagen derpå historie, til når vi ses næste gang <3